theeesiiims3

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Lowolf ♥ - 21 februari 2012 18:59

Tänkte bjuda på mina favoritfusk till Sims 3! Här kommer dem...

1. Motherlode - Ger ditt hushåll 50.000 Simdaler. Skulle aldrig klara mig utan motherlode!

2. Testingcheatsenabled true/false - Med hjälp av denna kod kan du bland annat göra simmarnas behov dynamiska, lära känna alla simmarna i kvarteret och ändra simmen i Skapa en sim!

3. Moveobjects on/off - Ger dig möjligheten att flytta på saker man egentligen inte kan flytta (ex. simmar). Väldigt användbart om man gillar att fota sina simmar! Kan dock ibland medföra lite "lagg" i spelet.

4. Hidingheadlineeffects on/off - Tar bort simsplumben och alla prat- och tankebubblor. Nödvändigt om man gör simsfilmer.

5. Help - Visar alla, eller åtminstone nästan alla fuskkoder.


- För att få upp fuskrutan håller du alltså in control + shift + C. Spelar du Sims 2 så kan du klicka escape för att ta ner den, men på Sims 3 försvinner den automatiskt efter att du skrivit in ett kommando.-

Vill också meddela att en ny del av "Alice Popkins" är på gång, lägger förmodligen ut den inom några dagar.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Översätt/Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg hittills?
 Den är toppen!
 Bra, den blir väl ännu bättre sen :)
 Ganska bra!
 Sådär...
 Rätt trist. Men jag antar att den blir bättre.
 Dålig
 Hemsk. >8D

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards