theeesiiims3

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av Lowolf ♥ - 4 mars 2012 20:00

Jag har väldigt mycket glitch på mitt simsspel, usch vad jag hatar det. Mina nyfödda bebisar ser ut som monster och mina simmar duschar med byxor på. Idag hittade jag ännu en glitch, lite lustigare än dem flesta. Det var när jag använde testingcheatsenabled true för att ändra en valp i skapa en sim. Då jag valde en annan ras såg det ut såhär, haha.

 

 

(Kolla ögonen)

Varför? Förmodligen för att dessa var raserna för vuxna hundar och denna lilla hund var alltså en valp.


Undvika glitch kan du göra genom att låta bli att ladda ner innehåll till ditt spel och hålla dig borta från vissa fuskkoder. Personligen kan jag stå ut med lite knäppa syner, men det är uppriktigt sagt ganska jobbigt.

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Översätt/Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg hittills?
 Den är toppen!
 Bra, den blir väl ännu bättre sen :)
 Ganska bra!
 Sådär...
 Rätt trist. Men jag antar att den blir bättre.
 Dålig
 Hemsk. >8D

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards