theeesiiims3

Alla inlägg den 9 mars 2012

Av Lowolf ♥ - 9 mars 2012 21:26

Jag lovade ju att skriva om den nya expansionen, har fortfarande inte hunnit spela så mycket men jag tog lite bilder i alla fall.


Karaoke

  

Som ni kanske vet kan simmarna nu sjunga karaoke. Sök bara upp en karaokebar tillsammans med en kompis och rocka loss! Hihi.

 

Nu kan man också, som man dessutom kunde i Sims 2, fota sig själv i små "fotoboxar"! Du kan antingen fota din sim ensam eller tillsammans med en annan person. Välj mellan att ta larviga, romantiska eller normala foton!

  

En tom arena... Undrar vem som står på scenen när bänkarna är fullsatta?

         

De nya kvinnohåren. Några av dem var väl ändå rätt snygga, eller vad tycker du?


Som sagt har jag inte spelat särskilt mycket än, och har därför inte hunnit utforska eller tagit så mycket bilder. Men jag har hört att den nya "varelsen" ska vara anden i flaskan! Du kan dessutom vara akrobat, trollkarl, sångare och eldjonglör. De nya sociala funktionerna fungerar rätt bra de också. Du kan dela dina simmars framgångar med dina kompisar!

Det finns också en ny stad, hann aldrig ta en bild av den och har glömt bort vad den hette. Men den är i alla fall full med möjligheter för din sim!

Tidigare månad - Senare månad

Sök i bloggen

Översätt/Translate

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om min blogg hittills?
 Den är toppen!
 Bra, den blir väl ännu bättre sen :)
 Ganska bra!
 Sådär...
 Rätt trist. Men jag antar att den blir bättre.
 Dålig
 Hemsk. >8D

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards